Immersive insights: Unveiling the impact of 360-degree videos on preservice teachers' classroom observation experiences and teaching-quality ratings
Autor(en):
|
Daltoe, Tosca; Ruth-Herbein, Evelin; Brucker, Birgit; Jaekel, Ann-Kathrin; Trautwein, Ulrich; Fauth, Benjamin; Gerjets, Peter; Goellner, Richard
|
Tübinger Autor(en):
|
|
Erschienen in:
|
Computers & Education
(2024), Bd.
213,
Article 104976
|
Verlagsangabe:
|
Oxford : Pergamon - Elsevier Science Ltd
|
Sprache:
|
Englisch
|
Referenz zum Volltext:
|
http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2023.104976
|
ISSN:
|
0360-1315
|
DDC-Klassifikation:
|
004 - Informatik 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
|
Dokumentart:
|
Wissenschaftlicher Artikel
|
Zur Langanzeige
|